eGem-ID

Veiligheid wordt steeds belangrijker bij overheden. Ambtenaren en burgers willen zich bijvoorbeeld prettig voelen in het gemeentehuis. Niet vreemd dat er steeds hogere eisen worden gesteld aan de toegang van locaties en applicaties van overheden. eGem-ID helpt hierbij en verzorgt veilige, maar eenvoudige toegang

Referentie

“Zij hebben blijk gegeven onze markt en vooral onze organisatie goed aan te voelen.”

SW bedrijf AM match, samenwerking van gemeenten Aalsmeer, Amstelveen, Haarlemmermeer, Ouder-Amstel en Uithoorn

Waarom?

Door gemeentelijke herindelingen en fusies groeit het aantal locaties met verschillende toegangssystemen. Het nieuwe werken zorgt daarnaast voor een toenemende behoefte om plaats onafhankelijk te werken. Evenals de wens om email digitaal te kunnen ondertekenen of te versleutelen. Het aantal tokens, druppels en toegangspassen groeit hierdoor fors en daarmee de digitale sleutelbos. Dat kan eenvoudiger en vooral slimmer.

Wat is de eGem-ID van eGem?

eGem-ID is een unieke pas die op een eenvoudige en veilige manier toegang biedt tot: gebouwen, werkplekken en applicaties. Ook is het mogelijk om digitale stukken te ondertekenen met een digitale handtekening. Deze smartcard kan uitgebreid worden met functionaliteiten als: interne betaalpas, parkeerpas, follow-me printing, tijdsregistratie of smart card logon (Single Sign On). Met eGem-ID regelt u in één keer uw logische en fysieke toegang. Veilig volgens de eisen uit de BIG en eenvoudig door het combineren van meerdere functies.

Veilig

Hoger beveiligingsniveau met
multi-factor authenticatie

Bewezen

Bewezen technologie van AET met maar liefst
25 miljoen gebruikers (Rijkspas, UZI-pas en BNG)

Gebruikersvriendelijk

Eenvoudig door het combineren van
meerdere functionaliteiten

Combineer met

–           Veilig emailen            –